FAQ

Bezorging & levering:

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzenden berekenen wij €5,95,Voor Belgische klanten rekenen wij een tarief van €6,95

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle bestellingen die je bij ons plaatst worden verstuurd vanuit ons eigen magazijn met PostNL.Β  Wij hebben alle producten zelf op voorraad liggen en kunnen als je voor 16:00 besteld de volgende dag al bij jou afleveren. Wij verzenden al onze producten in een mooie luxe kartonnen Solution doos. Mocht je je pakket na 48 uur nog niet binnen hebben neem dan contact met ons op via service@solution-clothing.com! bestellingen die op zaterdag en zondag zijn geplaatst worden dinsdag geleverd. Bestellingen buiten Nederland en BelgiΓ« worden binnen 5 werkdagen geleverd

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werk laten bezorgen?

Bij de bestelling van je artikelen kun je aangeven op welk adres jij wilt dat wij het pakket bezorgen. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

Kan ik mijn aflever- of factuuradres nog aanpassen?

Het is het mogelijk je gegevens te veranderen in je eigen profiel. We vragen je dit dan ook te melden bij de klantenservice via service@solution-clothing.com

Ik woon in BelgiΓ« kan ik bij jullie bestellen?

Ja, wij leveren ook in BelgiΓ«. We hanteren hiervoor verzendkosten van €6,95

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Ben je niet thuis op moment van levering? Geen probleem, je pakket wordt de volgende dag weer aangeboden. Ben je dan weer niet thuis? Dan wordt het bij een afhaallocatie in de buurt bezorgd.

Retouren & ruilen:

Hoe kan ik een gekocht product retourneren?

Is je product niet naar verwachting? Dan kun je het uiteraard retourneren. Alle informatie met betrekking tot retourneren kun je vinden onder het kopje retourbeleid onderaan de pagina.

Kan ik een gekocht product ruilen?

Wil je toch een andere kleur, maat of model, dan kan je altijd je product omruilen afhankelijk van de beschikbaarheid. Helaas kunnen we dit dus niet altijd garanderen. Neem contact op met onze klantenservice via service@solution-clothing.com Dan kunnen wij jeΒ verder helpen.

Wat moet ik doen als het product beschadigd is?

Heb je je product ontvangen, maar is deze defect of beschadigt? Dan kun je dit retourneren, neem voor alle zekerheid altijd contact op met de retourafdeling dit doe je door te mailen naar service@solution-clothing.com

Waar moet ik op letten tijdens het retour sturen?

Het is belangrijk om (indien mogelijk) het product in de originele verpakking terug te sturen in een omverpakking, voldoende te frankeren en de factuur bij te sluiten. Uiteraard mogen de geretourneerde producten niet gedragen of gewassen zijn en moeten ze voorzien zijn van alle eventuele labels en verpakkingen. De artikelen mogen gepast, maar niet gedragen worden. Schoenendozen dienen niet gebruikt te worden als verzenddoos en dienen dus niet voorzien te worden van plakband of stickers. Bewaar artikelen ook niet in een rokerige ruimte of in een keuken aangezien artikelen met een geur niet als retour geaccepteerd worden. Ondergoed is vanuit hygiΓ«nisch oogpunt uitgezonderd van de retourprocedure.

Wanneer wordt het geld van mijn retourneerde bestelling teruggestort?

Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Eventueel vervangende artikelen worden tevens zo spoedig mogelijk verstuurd. Indien je geld van ons terugkrijgt, verwerken wij deze terugbetaling binnen 10 werkdagen. Het is afhankelijk van de snelheid van je bank wanneer het geld op je rekening staat.

Ik heb een klacht, opmerking of tip:

Wij staan altijd open voor eventuele klachten, opmerkingen of tips. Hiervoor kan je ons mailen via service@solution-clothing.com

Hoe kan ik een voucher ontvangen?

In onze nieuwsbrieven geven wij regelmatig een voucher weg. Deze voucher kun je gebruiken voor nog eens extra korting op het artikel. Meld je dus aan voor onze nieuwsbrief.